ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه و موثر
تبلیغات تلویزیون و پیام بازرگانی
تیزر معرفی محصول و خدمات
تولید تیزر فیلم های سینمایی

ساخت فیلم صنعتی

سفارش ساخت فیلم صنعتی
معرفی شرکت و سازمان ها
تولید فیلم صنعتی برای کارخانجات
 صنایع عمرانی و نیروگاه‌ها

ساخت فیلم مستند

تولید انواع فیلم مستند
سفارش ساخت مستند تبلیغاتی
ساخت مستند شهری و میدانی
مستند بیوگرافی و زندگینامه

ساخت موشن گرافیک

طراحی و تولید انواع موشن گرافیک
خلق کاراکتر و تصویر سازی محیط
ساخت استاپ موشن تبلیغاتی
سفارش ساخت انیمیشن دو بعدی 

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم مستند

ساخت موشن گرافیک

استودیو فیلمسازی کاتشو

ما  متشکل از یک تیم متخصص و حرفه‌‌ای هستیم

 

کاتشو در زمینه فیلمسازی، طراحی و ساخت مالتی مدیا از سال 1398 رسما فعالیت خود را آغاز نمود. کاتشو تلفیقی از تجربه و خلاقیت است، جمعی از جوانان خلاق و پویا در کنار افرادی که سالیان زیادی را در زمینه صنعت فیلمسازی ایران فعالیت داشته‌اند. تیم کاتشو با بهره‌گیری از تجهیزات حرفه‌ای و همکاری با هنرمندان مطرح ایران همواره سعی در افزایش کیفیت خروجی کارهای خود داشته است. هر یک از ما با تخصص و هنری که در دست داشته‌ایم، اینجا گردهم آمدیم تا در امر خدمت رسانی به شما موفق و سربلند باشیم. کیفیت و زیبایی حق همه می‌باشد. امید بر این داریم که بتوانیم برای هر کسب و کاری بهترین را خلق کنیم.

  • هزینه بهینه در تولید پروژه‌ها
  • چاشنی خلاقیت و هنر در ساخت
  • استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و به‌روز
  • سرعت در ساخت و تحویل پروژه
  • استفاده از تخصص‌های مختلف
  • طرح سناریو و ایده‌های منحصربه‌فرد

خدمات ما

تجربه بیش از 400 ساعت ساخت ، تدوین و طراحی محتوای تصویری

ساخت فیلم کوتاه سینمایی

ساخت فیلم کوتاه سینمایی

فیلم کوتاه یک ترفند مناسب برای یک شب طی کردن راه چند ساله است. ما شاهد این هستیم که همه سال جشنواره و فستیوال‎‌‌‌های زیادی در قالب فیلم کوتاه و فیلمسازی کوتاه در جایجای جهان برگزار می‌شوند و جوایز با ارزشی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. یکی از دلایل اهمیت ویژه فیلم‌های کوتاه پتانسیل بالای آن‌ها در جذب مخاطب و بیان محتوای مورد نظر به بیننده به‌صورت گیرا می‌باشد.

ساخت فیلم کوتاه ارزشمند، نیاز به دانش، اصول و تکنیک‌های فیلمسازی می‌باشد. فیلمبرداری، تدوین و کارگردانی، طراحی صحنه و ... همگی در ساخت یک فیلم کوتاه جذاب تاثیر گذاراند. ما در کاتشو یک تیم متخصص در زمینه فیلمسازی را برای ارائه خدمات به شما فراهم کرده‌ایم، تیمی متشکل از افرادی که در زمینه‌ی هنر سینما و تکینیک‌های سینمایی دانش آموخته‌اند.

ساخت مستند میدانی

ساخت مستند میدانی

فیلم مستند که  یکی از زیرشاخه‌های مهم و بنیادی هنر سینما می‌باشد تکنیکی از فیلمسازی است که اغلب با هدف معرفی، ارائه و ترویج مفاهیمی مثل آموزش، فرهنگ، ارائه دانش، تاریخ، برجسته‌سازی یک شخصیت، ارتقای سطح آگاهی انسان نسبت به خود، محیط، جامعه، زندگی، طبیعت و به‌طور کلی جهان‌شناسی بسیار واضح و روشن، ساخته می‌شود. برخلاف تصور عام ساخت فیلم مستند نیازمند تکنیک‌های خاص خود و تجهیزات مناسب تصویر برداری می‌باشد.

ما در کاتشو با بهره‌گیری از کارگردانان متخصص در امر مستند سازی و تجهیزات لازم، مستندهایی با کیفیت بالا تولید می‌کنیم. تیم مستند سازی کاتشو با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت فیلم مستند، علاوه‌بر تولیدات میدانی خود، آماده‌ی مشاوره و راهنمایی به شما در امر مستند سازی می‌باشد.

ساخت کلیپ مختص اینستاگرام

ساخت کلیپ مختص اینستاگرام

لازم به گفتن نیست که دنیای دیجیتال امروزه بخش اعظمی از زندگی ما آدم‌ها را تسخیر کرده. شرایط به‌گونه‌ای است که هر تجارتی با هر ابعاد و وسعت کاری، اگر سوشال مارکتینگ و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را نادیده بگیرد، بیشترین ضرر را در بین رقبای خود متحمل می‌شود. در این بین در سال‌های اخیر شاهد رشد روزافزون تاثیر تبلیغات در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام هستیم. نه تنها در سطح کشور خودمان بلکه در سطح جهان، افراد اجناس خود را می‌فروشند، خدمات خود را معرفی می‌کنند و تبلیغ برندینگ و اسم خود را مدام در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند.

ساخت و انتشار محتوا و ویدئوهای جذاب مختص فعالیت خودتون در قالب پست‌های اینستاگرام و استوری‌های اینستاگرام مهم‌ترین قدم در مدیریت حساب اینستاگرامی شما می‌باشد. ما در کاتشو با ساخت ویدئوهای مقرون به‌صرفه و متناسب با استانداردهای اینستاگرام شما را همراهی می‌کنیم. هرگز تریبون اینستاگرام را دست‌کم نگیرید و از این فضای تبلیغاتی رایگان بیشترین استفاده را ببرید.

ساخت کلیپ مراسم

ساخت کلیپ عروسی

برای خیلی از ما آدما مهمه که خاطرات و لحظات ماندگار رو از یک رویداد توی ذهنمون ثبت کنیم. ساختن تصویر جذاب از اون رویداد و مراسم، بهترین راهی هست که همیشه اون لحظه رو توی ذهنمون ماندگار و شیرین نگه میداره. مثلا چند ساله که برای مراسم ازدواج، فیلمبرداری و ساخت کلیپ عروسی جزو بایدها و موارد ضروری شده و زیبایی خروجی کار را برای زن و مرد بسیار مهم کرده است.

ساخت ویدئو مراسمِ یک رویداد و اتفاق مهم یا ساخت فیلم عروسی حرفه‌ای و یا یک ویدئو جشن تولد فرقی نداره استودیو کاتشو برای ساخت و پرداخت ویدئو لحظات ماندگار و مهم شما راه حل‌های جذابی رو ارائه می‌دهد. تیم فیلمبرداری و طراحی و تدوین کاتشو با هنر، خلاقیت و ذوق منحصربه فرد خود بهترین لحظات را برای شما می‌سازند.

طراحی و ساخت انیمیشن 2D , 3D

ساخت انیمیشن سه بعدی و دو بعدی

هرکسی که تا به حال در طول زندگی کارتون تماشا کرده باشد می‌داند که انیمیشن‌ها پر از جذابیت و زیبایی های بصری هستند. خلق کاراکترهای دوست داشتنی و بامزه که به منظور تبلیغ یک کالا و یا یک برند صورت می‌گیریند، وجه تمایز یک برند را مشخص می‌کنند. شخصیت های تبلیغات تلویزیونی (مسکات) خودمان را به یاد بیاورید، نمونه‌هایی مثل  کاراکتر خرس محبوب ایران رادیاتور، عموبرقی و شخصیت میمون چی‌توز موتوری و چندین نمونه مشابه دیگر.

تمامی این نمونه‌ها نشان‌دهنده تاثیر خلق کاراکتر و تولید انیمیشن در ماندگاری یک برند و تجارت می‌باشد. امروزه می‌توانیم با جرات بگوییم در حال حاضر کشور عزیزمان ایران، قدم بزرگی در زمینه صنعت انیمیشن سازی گذاشته است. تیم انیماتور استودیو کاتشو نیز متشکل از جوانان به‌روز و متخصص در زمینه خلق کاراکتر و انیمیش سازی می‌باشد. با تیم انیماتور کاتشو همیشه نیمه پر لیوان را بسازید.

طراحی و ساخت موشن گرافیک

ساخت و ساخت موشن گرافیک

یک سوال مهم: ساده‌ترین و روان‌ترین راه معرفی ساختار یک کسب و کار چیه؟! وقتی می‌خوایم به این سوال جواب بدیم، همواره با ابزار و روش‌های متنوعی روبه‌رو می‌شیم. اما پیشنهاد تیم گرافیکی کاتشو به شما در جواب به این سوال، استفاده بهینه از ویدئو موشن گرافیک می‌باشد. در سال‌های اخیر تاثیرات ویدئوهای موشن گرافیک در رسانه‌های مختلف به خوبی قابل مشاهده بوده و هست. در ساختار موشن گرافیک شما می‌تونید با لحنی جذاب و متفاوت از خودتون و خدماتتون حرف بزنید.

تو دنیای موشن حتی می‌توان پا را فراتر از دنیای فیزیکی خودمان گذاشت و همه چیز را به اشکال مختلف و در یک فرمت خوش آب و رنگ به تصویر کشید. پس اگر به دنبال این هستید که فرآیند و ساختار کاری خودتون رو به زیباترین حالت ممکن بیان کنید و به معرض نمایش بذارید حتما گزینه‌ی ساخت موشن گرافیک را مدنظر خود قرار بدید.

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی

کسب و کار بزرگ داشتن نیازمند تبلیغات بزرگ هم هست. بذارین اینجوری بگیم که اگر صاحب شرکت و یا کارخانه‌ای هستید که در پی جذب مشتری‌های بزرگ و به دنبال آن بستن قراردادهای تجاری و صنعتی بزرگ هست، موثرترین و سریع‌ترین راه رسیدن به این هدف، ساخت فیلم های تبلیغاتی صنعتی و به معرض نمایش گذاشتن آنهاست. توجه داشته باشید برای اینکه مشتریان جدید نسبت به شما و مجموعه شما اعتماد کنند نیازمند شناخت لازم و کافی از شما هستند.

با ساخت یک فیلم صنعتی استاندارد شما می‌تونید وسعت کار خودتون رو به تصویر بکشید، از زیرساخت‌های خودتون بگید، از تجهیزات و قدرت تولید تا هدف و راهی که در پیش دارید. استودیو کاتشو با بهره‌گیری از تجهیزات لازم و حضور کارگردان‌های با تجربه در این امر، صنعت شما را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده و شما را در مسیر بهتر دیده شدن و بستن قراردادهای بزرگ و بزرگ‌تر همراهی می‌کند.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

امروزه اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک به اهمیت محتوای تصویری در جایجای مجموعه خود پی‌برده‌اند. تیزرهای تبلیغاتی یکی از ابزارهای مهم و موثر برای دیده شدن هستند. یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای در عین جذابیت می‌تونه تاثیر به‌سزایی در سبقت شما از رقبا داشته باشه. این یک حقیقته که امروزه شما می‌تونید یک کسب و کار کوچک و نوپا داشته باشید ولی با ساخت یک تیزر تبلیغاتی استاندارد و انتشار آن در فضای تبلیغاتی و ویدئو مارکتینگ، مشتری‌های زیادی رو به سمت خودتون بکشید.

هنر طراحی، خلاقیت و استفاده از تجهیزات به‌روز در عرصه تصویر برداری و طراحی و تدوین فیلم‌ها بخشی از داشته‌های تیم سازنده تیزرهای تبلیغاتی کاتشو می‌باشد تا در این مسیر تاثیرگذار و جذاب شما عزیزان را در مطمئن‌ترین حالت همراهی کند.

شروع یک پروژه جدید

چطوری کار می‌کنیم ؟

1

تماس با مشاور پروژه

تعریف پروژه به وسیله تماس تلفنی ، اپراتور آنلاین  یا فرم درخواست

2

بررسی و برآورد پروژه

 تخمین مدت زمان و هزینه لازم برای تولید پروژه توسط تیم تولید

3

اطلاعات، مشارکت و راهنمایی

ارائه راهکار برای کاهش هزینه‌ها و اقتصادی‌تر شدن پروژه
ارائه زمان و هزینه نهایی پروژه مدنظر به همراه پیش فاکتور

4

پیش تولید ( در صورت نیاز )

بررسی محتوایی و طراحی سناریو متنی و تصویری پروژه

5

تولید و تدوین

انجام کارهای میدانی نظیر تصویربرداری و تدوین و صداگذاری پروژه

6

اتمام پروژه و تحویل خروجی

خروجی نهایی کار پس از بررسی توسط تیم آنالیز کاتشو

تحویل به‌صورت سه فرمت مختلف و ویدئو پشت صحنه

مشاوره رایگان و تخمین هزینه پروژه 

بدون هزینه و اتلاف وقت، فرم سفارش پروژه مدنظرتان را پر کنید. و در نهایت مشاوره تیم کاتشو و تخمین هزینه پروژه را دریافت کنید.

مشتریان ما

تجربه همکاری با بیش از 200 مجموعه